Помилка Zoom 3078. Що робити?
Як виправити помилку в Zoom з кодом 3078?
Помилка програми Zoom 3078 блокує підключення до зборів.
При цьому вона часто з'являється без видимих причин. Може
виникати на всіх пристроях користувача під час спроби
встановити зв'язок із певною конференцією. Іноді змінюється
кодом 100, у жодному разі підключитися не
виходить.
Що робити при помилці Zoom з кодом 3078?
Вирішення цієї проблеми може бути лише зміна IP-адреси. Достатньо встановити хороший VPN із достатньою швидкістю роботи та низьким пінгом. Після цього Zoom запуститься та з'явиться можливість спілкуватися. Так слід зробити всім людям, які перебувають у проблемних регіонах (зазначені вище).
З інших джерел стало відомо, що іноді проблема пов'язана
саме з проксі. Очевидно, він підключений до сервера,
розташованого у місці обмеження роботи Zoom. Достатньо вимкнути
його або змінити IP і все знову
запрацює.
Примітка! Ще кажуть, що збій може бути пов'язаний із брандмауером. Потрібно його налаштувати таким чином, щоб він не блокував вихідний або вхідний трафік для Zoom, а також VPN програми, якщо його використовуєте. Подібну процедуру легко виконати, якщо в пошуках Windows 10 забити «Брандмауер Windows», вибрати «Дозвіл взаємодії…» і встановити галочки біля програми в обох стовпцях. На смартфоні достатньо відключити антивірусні утиліти, які включають контроль трафіку та інтернету.
Примітка! Ще кажуть, що збій може бути пов'язаний із брандмауером. Потрібно його налаштувати таким чином, щоб він не блокував вихідний або вхідний трафік для Zoom, а також VPN програми, якщо його використовуєте. Подібну процедуру легко виконати, якщо в пошуках Windows 10 забити «Брандмауер Windows», вибрати «Дозвіл взаємодії…» і встановити галочки біля програми в обох стовпцях. На смартфоні достатньо відключити антивірусні утиліти, які включають контроль трафіку та інтернету.
Ще один нюанс – потрібно перевірити налаштування Wi-Fi мережі.
Можливо, в ній встановлений VPN, який підключається до IP, що
належить зоні обмеженої роботи Zoom.
Другий варіант – встановлені обмеження на підключення чи трафік.
Варто перейти на мобільний інтернет і перевірити, чи працює
додаток.
Якщо так, то варто погратися з налаштуваннями Wi-Fi роутера і все
прийде в норму.
Zuletzt geändert: Monday, 4. September 2023, 12:45